המחזור ה-16 בליגת העל: כל הפרטים לקראת המפגשים

הפועל חיפה תנסה לשבור את הרצף של בני יהודה, בני סכנין תפגוש את מכבי ת"א בשני

בשבת הקרובה ייפתח המחזור ה-16 בליגת העל: ארבעה משחקים יתקיימו בשבת, שני משחקי ההשלמה ביום ראשון, ובמסגרת המשחק המרכזי ביום שני ייפגשו בני סנכין ומכבי ת"א. כל הפרטים לקראת המפגשים בהמשך הכתבה:

בשעה 16:00 ייפתחו את משחקי השבת בני יהודה ת"א והפועל חיפה במפגש מאד מסקרן במושבה. הכתומים נמצאים בתקופה מצוינת עם ארבעה נצחונות רצופים. חניכיו של ניר קלינגר נמצאים במקום השני בטבלה, במרחק נקודה אחת בלבד מהפסגה, בנוסף למאזן הספיגות הנמוך בליגה.

בהמשך השבת תארח מכבי נתניה את הפועל רעננה. הצהובים חזרו למומנטום חיובי לאחר שני ניצחונות רצופים. האורחת סיימה בתיקו במחזור האחרון, אך נראת במגמת שיפור מתחילת העונה.

במקביל תארח מכבי חיפה את הפועל עכו במטרה להתאושש מהעונה הפחות מוצלחת מבחינתה עד כה. הירוקים לא ניצחו בששת משחקיהם האחרונים, ונמצאים במקום התשיעי בטבלה עם 16 נקודות בלבד. נועלת הטבלה רשמה שני ניצחונות בלבד העונה, אחד מהם היה מול מכבי חיפה במחזור השלישי.

בית"ר ירושלים תפגוש את מכבי פ"ת למשחק הנעילה של השבת. הירושלמים נמצאים במקום השלישי ובמרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה, בנוסף למאזן הכיבושים הטוב בליגה. המלאבסים לא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים ונמצאים במקום העשירי בטבלה.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח הפועל קרית שמונה את מ.ס.ע אשדוד. הצפוניים עדיין לא השיגו יציבות בליגה והם כרגע במקום השביעי בטבלה במרחק שבע נקודות מהמקום השישי. האורחת לא ניצחה שבעה משחקים ברציפות ונמצאת מתחת לקו האדום במקום ה-13.

בהמשך הערב ייפגשו הפועל אשקלון והפועל באר שבע. המארחים לא ניצחו בעשרת משחקיהם האחרונים ונמצאים במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום. האלופה שמרה על הפסגה לאחר הניצחון במחזור האחרון על מכבי חיפה וצריכה לשמור על המומנטום למאבקי הצמרת הצפופה.

במסגרת המשחק המרכזי תארח בני סכנין את מכבי תל אביב. המארחים נמצאים במקום השמיני בטבלה ולהם חמישה נצחונות בלבד העונה. הצהובים עם שני ניצחונות רצופים, 29 נקודות ובמקום הרביעי בטבלה. ניצחון נוסף בשני ומעידה של אחת הקבוצות שמעליה, יכניס ביטחון נחוץ להמשך העונה ולהתמודדות על תארים.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של בני סכנין

הוסיפו תגובה