גם בסיבוב השני: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

חלוקת נקודות בין פ"ת לאשדוד, תיקו נוסף בין אשקלון להפועל חיפה. מוגרבי סידר מהפך נגד עכו

ארבעה משחקים פתחו היום את הסיבוב השני בליגת העל ואת המחזור ה-14, הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 מכבי פתח תקווה ומ.ס.ע אשדוד פתחו את המחזור והסיבוב השני. בדקה ה-33 המלאבסים עלו ליתרון: ריצ'ארד סומא בעט כדור חופשי מושלם ישר לחיבורים של ג'ראפי. בדקה ה-76 האורחים משווים: בלסינג אלקה מסר כדור רוחב לדין דוד שכבש בקלות וקבע חלוקת נקודות במושבה. שתי הקבוצות עם תיקו שלישי ברציפות.

בהמשך הערב נפגשו בני סכנין והפועל עכו. בדקה ה-24 האורחת עלתה ל-0:1: בן אז'ובל במבצע נהדר השתלט על כדור שהקפיץ מעל קנדיל ומסר לגבי קניקובסקי שכבש מול שער ריק. בדקה ה-82 האדומים השוו: ישראל זגורי החזיר את הדאבל פס עם העקב לפיראס מוגרבי שמצא את הפרצה לרשת של שטראוס. בדקה האחרונה לפני הכניסה לתוספת הזמן, פנדל נשרק לזכותה של סכנין לאחר פגיעה בשלומי אזולאי ברחבה, פיראס מוגרבי לקח את האחריות, דייק בבעיטה וקבע מהפך מהיר וניצחון ביתי לאדומים.

במקביל אירחה הפועל אשקלון את הפועל חיפה. במחצית הראשונה המצב המסוכן ביותר היה של הכחולים: גודנס אג'אי בעט משלושה מטרים למשקוף ומשם הכדור הורחק. גם לחיפאים הייתה הזדמנות מסוכנת: חנן ממן קיבל כדור נוח משמואל שיימן, אך לא דייק מול איינוגבה ובעט מעל השער. המשחק הסתיים בתיקו ללא שערים. המארחת במשחק תשיעי ללא ניצחון. 

במסגרת המשחק המרכזי של השבת אירחה מכבי חיפה את בני יהודה. בדקה ה-36 הכתומים עלו ליתרון: אלמוג בוזגלו הרים כדור חופשי פנטסטי ישר לראשו של דן מורי שנגח לרשת של גלזר. בדקה ה-51 האורחת עלתה ל-0:2: שוב בישול של אלמוג בוזגלו, הפעם מכדור קרן מושלם שהגיע לראשו של יונתן כהן שהיה לא מכוסה במרכז הרחבה ונגח חזק לרשת. המשחק הערב, כמו המפגש בסיבוב הראשון, הסתיים ב-0:2 לבני יהודה שהשיגה ניצחון שלישי ברציפות.

תמונה ראשית: מור אלוני, עמוד הפייסבוק של בני יהודה ת"א

הוסיפו תגובה