בית"ר י-ם נגד מכבי ת"א בשני, נתניה תארח את ב"ש

מכבי חיפה תפגוש את בני יהודה בשבת, אשקלון מול הפועל חיפה - כל הפרטים לקראת המחזור ה-14 בליגת העל

הסיבוב השני בליגת העל ייפתח עם ארבעת משחקי השבת, יושלם ביום ראשון עם שני משחקים נוספים ובמוקד: המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב. 

מכבי פתח תקווה ומ.ס.ע אשדוד ייפתחו את המחזור והסיבוב השני בשעה 16:00. המלאבסים סיימו בתיקו ללא שערים בשני משחקיהם האחרונים והם כרגע במקום התשיעי בטבלה. האשדודים, בדומה ליריבתם, חלקו נקודות בשני המחזורים האחרונים אך הראו נחישות כשחזרו מפיגור מול הפועל חיפה בשבוע שעבר.

בהמשך הערב ייפגשו בני סכנין והפועל עכו. האדומים לאחר שני הפסדים רצופים, שבהם ספגו שישה שערי חובה, יהיו חייבים להשיג ניצחון מול נועלת הטבלה ולהתרחק מהתחתית. האורחת עם ארבע נקודות בלבד, תהיה חייבת להתעורר לפני שתמצא עצמה במקום שקשה להתרומם ממנו ובדרך הבטוחה לליגה השניה.

בשעה 18:15 תארח הפועל אשקלון את הפועל חיפה. המארחת סיימה בתיקו 1:1 נגד מכבי חיפה במחזור האחרון וסגרה שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון. האדומים-שחורים כמעט וסיימו כאלופי הסיבוב הראשון, אך תיקו במחזור האחרון הוריד אותם למקום השני בטבלה.

מכבי חיפה תארח את בני יהודה ת"א למשחק האחרון בשבת. הירוקים לא ניצחו בשלושת משחקי הליגה האחרונים בנוסף לעזיבת מאמנם, גיא לוזון. האורחים יגיעו במצב רוח מרומם לאחר שני ניצחונות רצופים שהעלו אותם  למקום השישי בטבלה.

ביום ראשון תפגוש הפועל קרית שמונה את הפועל רעננה. הצפוניים ניצחו במשחקם האחרון 0:4 את הפועל עכו ויבואו במצב רוח טוב ובמטרה לאסוף עוד נקודות על מנת להתקרב לחלק העליון בטבלה. האורחים אמנם הפסידו בשבוע שעבר, 3:2 לבית"ר ירושלים, אך הראו אסרטיביות לאחר שפיגרו 3:0 והצליחו לחזור למשחק.

בהמשך הערב של יום ראשון תארח מכבי נתניה את הפועל באר שבע. היהלומים לא הצליחו לשמור על היתרון בשני המשחקים האחרונים והיו צריכים להסתפק בחלוקת נקודות. האלופה נראת מצוין ובעקבות הניצחון במחזור האחרון, עלתה לפסגת טבלת ליגת העל.

במסגרת המשחק המרכזי ייפגשו בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. הירושלמים עם שני ניצחונות רצופים, ינסו לשחזר את הניצחון על סגנית האלופה מהמחזור הראשון שנגמר בתוצאה 0:3 לטובתם. שחקניו של ג'ורדי קרויף סיימו את הסיבוב הראשון עם שלוש תוצאות תיקו רצופות ובמרחק שבע נקודות מהפסגה, ניצחון בשני עשוי להחזיר להם את הביטחון הנחוץ להמשך הליגה במיוחד אחרי הזכיה אמש בגביע הטוטו.

הוסיפו תגובה