הפועל ת"א שמרה על הפסגה, ניצחון נוסף לקטמון

בית"ר ת"א איבדה יתרון בדקה ה-90, מכבי הרצליה ממשיכה להסתבך בתחתית

בשעה 15:00 נשמעה שריקת הפתיחה בליגה הלאומית: חמישה משחקים התקיימו במקביל. פרטי המפגשים במסגרת המחזור ה-13 לפניכם:

בית"ר ת"א רמלה אירחה את הפועל חדרה. בדקה ה-30 סוהיל ארמלי קיבל כדור עומק ומול השוער בעט לפינה הקרובה והעלה את המארחת ל-0:1. בדקה ה-90 אוהד קדוסי כבש מכדור רוחב וחתם את המשחק בשיוויון 1:1.

בהמשך השישי אירחה מכבי הרצליה את הפועל בני לוד רכבת. בדקה ה-13 האורחים עלו ל-0:1: דייגו קאצ'ובה שחרר בעיטה מרחוק שמצאה את הרשת. שלוש דקות עברו ובני לוד כבר ב-0:2: רון אלקובי כבש שער עצמי בנגיחה כשניסה להרחיק הגבהה של אנס דבור. בדקה ה-34 שער עצמי נוסף, הפעם של עלאא ג'אפר, העלה את לוד ל-0:3. בדקה ה-75 מכבי הרצליה כבשה שער מצמק: כדור גובה הגיע לאליאור משעלי שנגח מעל השוער ולרשת. שלוש דקות לאחר השער מכבי הרצליה מצמצמת ל-3:2: דני פרדה כבש בבעיטה חופשית. בדקה ה-84 בני לוד הרגיעו וכבשו את הרביעי שלהם: אנס דאבור הגביה כדור חופשי לעברו של דייגו סליס שבעט חזק ושטוח מהאוויר וחתם את המשחק ב-2:4. האורחים בעקבות הניצחון עלו מעל הקו האדום. הרצליה מסובכת עמוק בתחתית הטבלה.

במקביל נפגשו מכבי אחי נצרת והפועל פתח תקווה. בדקה השישית המארחת עלתה ל-0:1: אמג'ד סולימאן השתלט על כדור שהורחק מהרחבה, עצר על החזה ובעט חזק מחוץ לרחבה ישר לפינה השמאלית. בדקה ה-24 הפועל פ"ת משווה: ירין חסן כבש מקרוב לאחר ערבוביה ברחבת הירוקים. 1:1 וחלוקת נקודות באצטדיון גרין.

הפועל קטמון י-ם אירחה בטדי את הפועל ניר רמה"ש. בדקה השישית האורחים עולים ליתרון בטדי: בן בן יאיר הגביה למשה מישאלוף שנגח לרשת של הירושלמים. בדקה ה-17 קטמון משווה ל-1:1: כדור קרן של אבירם ברוכיאן מצא את ראשו של מיקו ממן שנגח לפינה. בדקה ה-36 קטמון משלימה מהפך: מיקו ממן קיבל רוחב וממצב נוח כבש את השני שלו במשחק. האדומים-שחורים המשיכו במומנטום ועלו למקום השלישי בטבלה.

בנוסף באצטדיון המושבה, אירחה הפועל תל אביב את הפועל נצרת עילית. דקה מפתיחת המשחק מוליכת הטבלה עלתה ליתרון: כדור קרן הגיע לפדרו גלבאן, הקשר הותיק בעט חזק מקרוב לתוך הרשת. בדקה ה-57 האדומים הכפילו: אור אוסטוינד בעט חזק מחוץ לרחבה וכבש שער נהדר. בדקה ה-69 מוטי ברשצקי כבש לאחר מהלך כדורגל נהדר של התל-אביבים והעלה את קבוצתו ל-0:3. בבעיטת החצי של נצרת עילית לאחר הגול, גיא דיין בעט מקו החצי ישר לרשת של אריק ינקו, שער מצמק פנטסטי של האורחים. בתוך תוספת הזמן רז נחמיאס הוסיף שער משלו וחתם את המשחק ב-1:4 להפועל ת"א. קובי רפואה שמר על מאזן מושלם עם ניצחון רביעי ברציפות עם האדומים.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה