פ"ת נגד מכבי ת"א במשחק המרכזי, ב"ש וסכנין בראשון

לקראת המחזור ה-13: הפועל חיפה רוצה לשמור על הפסגה, מכבי נתניה תפגוש את בני יהודה בשבת

מחר (שבת) ליגת העל חוזרת עם המחזור ה-13. ארבעה משחקים ביום שבת החל מ-16:00, שני משחקים ביום ראשון ובמסגרת המשחק המרכזי תארח מכבי פ"ת את סגנית האלופה. הפרטים לקראת המפגשים לפניכם:

בשעה 16:00 ביום שבת, ייפגשו מ.ס.ע אשדוד והפועל חיפה למשחק הפתיחה של מחזור 13. המארחת אומנם חילצה תיקו 1:1 בשבוע שעבר נגד סגנית האלופה, אך עדיין נמצאת מתחת לקו האדום עם שש נקודות בלבד וניצחון ליגה בודד. מוליכת הטבלה מרגישה מצוין לאחר ניצחון חשוב בדרבי העירוני ושמירה על המקום הראשון. למעשה, הפועל חיפה שמרה על הפסגה מהמחזור השישי.

במקביל תארח מכבי נתניה את בני יהודה ת"א. הצהובים לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות חייבים לאסוף נקודות אם ירצו לאיים על צמרת הליגה. שחקניו של יוסי אבוקסיס גברו במחזור האחרון 0:3 על בני סכנין ונראים בכושר טוב. ניצחון בשבת, ישווה את הנקודות עם נתניה.

בהמשך הערב תארח מכבי חיפה את הפועל אשקלון. הירוקים מאוכזבים מההפסד בדרבי העירוני וינסו להתאושש על חשבון יריבתם. הכחולים לא ניצחו בשבעת משחקיהם האחרונים ונמצאים במקום ה-11 בטבלה במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

בשעה 20:30 יינעלו בית"ר ירושלים והפועל רעננה את משחקי השבת. הירושלמים במרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה ובמקום השלישי בטבלה, יקוו לניצחון ולמעידות של הפועל חיפה ובאר שבע. בנוסף, הצהובים-שחורים כבשו במשחקם האחרון את שערם ה-30 והם מובילים את הליגה בשערי זכות. רעננה, שחמקה מהקו האדום לפני שבועיים, רוצה להישאר במקום הבטוח בטבלה ולאסוף נקודות.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח הפועל קרית שמונה את הפועל עכו. הצפוניים הפסידו במחזור האחרון להפועל ב"ש וירצו להשיג ניצחון שיקרב אותם לחלק העליון של הטבלה. עכו, נועלת הטבלה, חייבת להשיג נקודות לאחר שתי הפחתות מתחילת העונה.

בהמשך תארח בני סכנין את הפועל באר שבע. המארחים הפסידו בשבוע שעבר 0:3 לבני יהודה וזו לא תהיה משימה קלה להתאושש מול אלופת המדינה. האדומים בשיוויון נקודות עם מוליכת הטבלה, העפילו לגמר גביע הטוטו ולא הפסידו מאז המחזור השני, אך יצטרכו לעמוד בעומס מאחר ושיחקו אתמול בליגה האירופית.

במסגרת המשחק המרכזי, תארח מכבי פתח תקווה את מכבי תל אביב בשעה 21:00. המלאבסים לא הבריקו במשחקם האחרון שנגמר בתיקו ללא שערים נגד הפועל רעננה, אך ניצחון על סגנית האלופה בשני יכול להכניס הרבה ביטחון להמשך הליגה. הצהובים אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, חייבים לקחת את שלוש הנקודות אם ירצו להישאר במירוץ האליפות, כאשר הפער מהפסגה עומד על חמש נקודות.

הוסיפו תגובה