הפסד שלישי ברצף לכפ"ס, קטמון ממשיכה להרשים

מוליכת הטבלה עשויה לאבד את הפסגה ביום שני, אחי נצרת חזרה למקום השני בטבלה

 

משחקי הלאומית במסגרת המחזור ה-12 החלו היום. כל הפרטים לפניכם:

בשעה 15:00 נפגשו הפועל חדרה והפועל כפ"ס. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. בדקה ה-53 הפועל חדרה כבשה נגד מוליכת הטבלה: וויאם עמאשה ניצל טעות בהגנת הירוקים וכבש את שערו הראשון העונה. בסיום המשחק 0:1 לזכות המארחת. הפועל כפר סבא עם הפסד שלישי ברציפות ועלולה לאבד את הפסגה.

במקביל נערך המשחק בין הפועל מרמורק רחובות לפועל קטמון י-ם. דקה לפני סיום המחצית הראשונה האורחים עלו ל-0:1: ניקולאי דיולגרוב בעט פצצה מחוץ לרחבה וכבש. בדקה ה-68 שער של רן יצחק משווה את התוצאה. תוך דקה מהשיוויון והירושלמים הופכים: עוז צבאג בעט לשער של חתוכה שהשמיט את הכדור לרשת. בדקה ה-90 רן יצחק כבש את השני שלו וחתם את המשחק בניצחון 1:3 לזכות קטמון. המארחת עם ניצחון שלישי ברציפות, עלתה באופן זמני למקום הרביעי בטבלה.

הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל עפולה. סיום המחצית הראשונה: תיקו 0:0 בין השתיים. בדקה ה-66 חסן אבו-זייד כבש בפנדל לזכות הירוקים. בסיום המפגש ניצחון 0:1 לאחי נצרת שהתאוששה מההפסד בדרבי בשבוע שעבר וחזרה זמנית למקום השני בטבלה. המארחת במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

הפועל בני לוד אירחה את בית"ר ת"א רמלה. עשר דקות משריקת הפתיחה הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:1 על הפועל פתח תקווה: יובל שאווט כבש את השער הראשון של מחזור 12. בדקה ה-60 האורחת מכפילה: פנדל נשרק לזכותה, יובל שאווט לקח את האחריות והשלים צמד. שבע דקות לאחר הגול המארחים מצמקים משער של נס זמיר. 1:2 לזכות עפולה בסיום המשחק שמשלימה ניצחון שני ברציפות.

בנוסף נפגשו הפועל רמת גן ומכבי אחי נצרת. בדקה ה-30 האורחים עולים ל-0:1: דור ז'אן שלח כדור לדור נחמני שכבש ברחבה. בני לוד לא הצליחה לחזור מהפיגור ונשארה מתחת לקו האדום עם תשע נקודות בלבד. בית"ר ת"א במקום השישי עם 21 נקודות, ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל קטמון י-ם

הוסיפו תגובה