דרבי חיפאי במשחק המרכזי, ב"ש תשחק בראשון

האלופה תחפש ניצחון, ומעידה של המוליכה נגד מכבי חיפה

לקראת המחזור ה-12 בליגת העל: ארבעה משחקים בשבת, שני משחקים נוספים ביום ראשון ובמסגרת המשחק המרכזי ביום שני ייפגשו הפועל חיפה ומכבי חיפה לדרבי העירוני. כל הפרטים לקראת המפגשים לפניכם:

בשעה 16:00 ביום שבת ייפתחו את המחזור מכבי ת"א שתארח את מ.ס.ע אשדוד. סגנית האלופה תגיע למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה וניצחון בחצי גמר גביע הטוטו. הצהובים עדיין לא הראו את היכולת מהעונות האחרונות, אך עדיין נמצאים במירוץ לאליפות כשהמרחק מהפסגה עומד על שלוש נקודות בלבד. האורחת במצב קצת פחות טוב מיריבתה והיא מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד וניצחון בודד העונה.

בהמשך השבת בשעה 18:00 תארח בני יהודה את בני סכנין באצטדיון המושבה. הכתומים הפסידו במחזור האחרון 2:1 לקרית שמונה ומקווים להשיג ניצחון ביתי ראשון מאז הפגרה. האורחת ניצחה במשחקה האחרון 1:2 את הפועל אשקלון וסיימה בצורת של ארבעה משחקים ללא שער זכות.

בשעה 18:15 תארח הפועל אשקלון את מכבי נתניה. המארחת לאחר ההפסד בשבוע שעבר, נמצאת במקום ה-11 בטבלה ותקווה לקחת את שלוש הנקודות אחרי שישה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה של דראפיץ' נראת טוב עד כה, אך לא הצליחה לאחרונה ליצור רצף חיובי שיעזור לה להתמודד בחלק העליון של הטבלה. הצהובים יודעים, שתוצאה פחות מניצחון בשבת, עלול להרחיק אותם מהצמרת.

המשחק שיינעל את משחקי השבת בין הפועל עכו לבית"ר ירושלים ייערך בשעה 20:30. המארחת ירדה למקום האחרון בטבלה לאחר שהורדו לה שתי נקודות על שיתוף שישה זרים במשחק נגד מכבי פ"ת. הירושלמים לא הצליחו לנצח בשני המשחקים האחרונים ועם זאת נמצאים במקום השלישי בטבלה, במרחק שלוש נקודות מהפסגה.

ביום ראשון בשעה 19:00 ישחקו הפועל רעננה ומכבי פתח תקווה. המארחת ניצחה במחזור האחרון ועלתה מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור השני. המלאבסים ניצחו 0:1 את עכו בשבוע שעבר, אך עדיין נמצאים בחלק התחתון של הטבלה עם 10 נקודות בלבד.

בהמשך היום בשעה 20:15 תארח הפועל באר שבע את הפועל קרית שמונה. האלופה, שהפסדה האחרון היה אי שם במחזור השני, נמצאת במקום השני בשיוויון נקודות עם מוליכת הטבלה ובנוסף, עלתה אמש לגמר גביע הטוטו, תקווה לניצחון ומעידה של הפועל חיפה בדרבי, על מנת לעלות לפסגה. מנגד, יריבתה שהודחה בחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי, נראת טוב לאחרונה בליגה עם שני ניצחונות מתוך שלושת משחקיה האחרונים.

במסגרת המשחק המרכזי ביום שני, ייפגשו הפועל חיפה ומכבי חיפה בדרבי העירוני בסמי עופר. מוליכת הטבלה סיימה במחזור האחרון בתיקו 2:2 נגד סגנית האלופה, ותרצה לנצח ולשמור על הפסגה. הירוקים יודעים שניצחון ביום שני ייתן להם ביטחון להמשך הליגה.

 

הוסיפו תגובה