החלה ההצבעה לשחקן השבוע בליגת העל

מי לדעתכם השחקן המצטיין והמשפיע ביותר במחזור האחרון? המועמדים בכתבה לפניכם

ארבעה מועמדים – אתם בוחרים: הצביעו לשחקן השבוע במסגרת המחזור ה-11 בליגה העל! הכנסו לעמוד הראשי של האתר ובאופציית הסקר בחרו את המצטיין שלכם.

ההצבעה לשחקן השבוע מתרחבת וכעת נכנסים לשקלול גם הצבעות גולשי אפליקציית "ליגת האוהדים", המצטרפים להצבעות באתר המנהלת וכמובן לבחירתו של שחקן העבר (50% ממשקל ההצבעה). לחצו כאן להורדת האפליקציה עבור משתמשי אייפון | לחצו כאן להורדת האפליקציה עבור משתמשי אנדרואיד.

איסמעיל ריאן (הפועל קרית שמונה) – איים שלוש פעמים על השער, פעמיים למסגרת, כבש את השער הראשון ובישל את השני בניצחון 1:2 על בני יהודה. ריאן רשם 76 ריצות במהירות גבוהה (המספר השלישי בטיבו העונה).

פיראס מוגרבי (בני סכנין) – כבש צמד, הוביל מהפך נגד הפועל אשקלון, שבר בצורת של ארבעה משחקים ללא שער זכות לקבוצתו והשיג ניצחון ביתי חשוב מאד. בנוסף רשם מהירות מירבית של 32.8 קמ"ש (השלישי על המגרש).

אנתוני נוואקמה (הפועל ב"ש) – איים שש פעמים על השער, ארבע פעמים למסגרת, כבש את הראשון של האדומים ובישל את השני. הקיצוני היה גם המהיר ביותר משחקני האלופה וחלק את המקום הראשון על המגרש ביחד עם דוד קלטינס (33.5 קמ"ש).

בוריס קליימן (בית"ר ירושלים) – אמנם ספג שני שערים במשחק נגד באר שבע, אך מתוך 16 בעיטות למסגרת היו לשוער המצוין 12 עצירות.

ההצבעה נפתחת כעת (רביעי) ותסתיים ביום שישי ב-14:00, אז נכריז על השחקן הזוכה.

הוסיפו תגובה