נתניה גברה על הפועל חיפה, ניצחון לבני יהודה על בית"ר

הירושלמים לא ניצלו הפסד של המוליכה ונשארו במקום השני, עכו ניצחה את אשדוד

המחזור העשירי בליגת העל החל היום: הפועל עכו גברה 0:1 על מ.ס.ע אשדוד ועלתה מעל הקו האדום, מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה והנחילה הפסד בכורה העונה למוליכה, בני יהודה ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים ומנעה ממנה עליה למקום הראשון בטבלה. כל הפרטים על יום המשחקים הראשון של המחזור העשירי לפניכם:

בשעה 16:00 הפועל עכו אירחה את מ.ס.ע אשדוד למשחק הפתיחה של המחזור העשירי. בדקה ה-30: גבי קניקובסקי הצעיר פרץ לרחבה, בעט חזק לפינה וכבש את שערו השני העונה. 0:1 להפועל עכו בסיום המחצית הראשונה. שתי דקות לפני סיום המשחק עכו כמעט מכפילה: דילן דמראווי בעט חזק מחוץ לרחבה אך הכדור נעצר במשקוף. הפועל עכו משיגה את שלוש הנקודות לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון. המארחת עולה זמנית מעל הקו האדום על חשבון יריבתה שירדה למקום הלפני אחרון בטבלה.

בהמשך השבת אירחה מכבי נתניה את הפועל חיפה. בדקה ה-39 מכבי נתניה עלתה ל-0:1: דיא סבע חדר לרחבה, הוכשל וריינשרייבר שרק לפנדל, ערן לוי לא התבלבל וכבש מהנקודה הלבנה. בשניות האחרונות של המחצית הראשונה ערן לוי בעט פצצה מחוץ לרחבה אך שטקוס ליטף את הכדור ומנע את השני של הצהובים. בדקה ה-59 נתניה הכפילה: ויקי כחלון מסר כדור רוחב מצד ימין שהגיע לאביב אברהם ובגלישה הכניס לרשת. בדקה ה-75 עדן בן בסט שנכנס כמחליף קיבל כרטיס אדום: ספק הכשלה על אלקסלסי, וריינשרייבר החליט לשלוף צהוב שני. הפועל חיפה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים ובהפסד ראשון העונה בליגה. מכבי נתניה במשחק נהדר עלתה זמנית למקום השלישי בטבלה.

בני יהודה ת"א אירחה בשעה 20:30 את בית"ר ירושלים למשחק האחרון בשבת. בדקה ה-22 בני יהודה עלתה ל-0:1: כדור ארוך של זובאס יצר בלבול בהגנת בית"ר, אלמוג בוזגלו התגנב והכניע את בוריס קליימן. בדקה ה-33 בית"ר ירושלים משווה: איתי שכטר הוכשל ברחבה ויגאל פריד שרק לבעיטת עונשין, קלאודמיר פריירה דייק וצימק ל-1:1 במושבה. דקה לפני סיום המחצית הירושלמים הפכו ל-1:2: כדור קרן של עידן ורד מצא את טל כחילה שנגח לרשת של זובאס. בדקה ה-60 שוב שיוויון במושבה: מאור קנדיל שלח כדור עומק מושלם לעבר אלמוג בוזגלו שכבש בנגיעה והשלים צמד. בדקה ה-89 מהפך שני במשחק: יונתן כהן פרץ מהאגף השמאלי והעביר כדור רוחב לנריוס ואלסקיס, הליטאי כבש מקרוב ונעל את המשחק ב-2:3 לבני יהודה. בית"ר לא הצליחה לנצל את ההפסד של הפועל חיפה ונשארה במקום השני. הכתומים עם ניצחון שני ברציפות.

תמונה ראשית: אסף הופמן, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה