הפועל ת"א שוב לא ניצחה, כפר סבא פותחת פער בפסגה

סיכום סבב המשחקים הראשון במסגרת המחזור התשיעי בלאומית

הפועל ראשון לציון – הפועל חדרה 4:2

כבר בדקה השלישית, צ'אקומה אוגו מעלה את הפועל ראשון לציון ליתרון 0:1 על הפועל חדרה. בדקה ה-17, גיל יצחק מכפיל ל-0:2. בדקה ה-29, הפועל חדרה מצמקת ל-1:2 משער של אסי גומה. בדקה ה-38 שוב גומה שמשלים צמד וקובע שיויון 2:2 במחצית הראשונה. בדקה ה-64, הפועל חדרה קובעת מהפך ועולה ליתרון 3:2, סלים עמאש המחליף כובש לזכות האורחת. בדקה ה-73, יעקב אבבה מעלה את חדרה ל-4:2. הפועל ראשון לציון מפסידה אחרי חמישה נצחונות רצופים.

מכבי הרצליה – הפועל נצרת עילית 3:2

בדקה ה-18, יבגני ברקמן כובש את ה-1:0 לזכות הפועל נצרת עילית. בדקה ה-22, גיא דיין מכפיל ל- 2:0 לאחר שכבש בפנדל שנשרק לזכות האורחת. ברק לביא רואה את האדום, מכבי הרצליה בעשרה שחקנים. במחצית השניה, נצרת עילית עולה ליתרון של 3:0, בדקה ה-56, ז'וליו סזאר כובש מפנדל נוסף לזכות נצרת עילית. רק שש דקות אחרי שכבש, ז'וליו סזאר רואה גם הוא את הכרטיס אדום אחרי צהוב שני ויורד לחדר ההלבשה. בדקה ה-68, מכבי הרצליה מצמקת ל-3:1 לאחר שער עצמי של הרמוני איקנדה. בדקה ה-83, שער עצמי נוסף של נצרת עילית, מכבי הרצליה מצמקת ל-3:2 אך מפסידה את המשחק.

מכבי אחי נצרת – הפועל מרמורק 1:4

בדקה השביעית, מכבי אחי נצרת עולה ליתרון ראשון. חמודי חטיב כובש בדקה השביעית. בדקה ה-30, מכבי אחי נצרת עולה ליתרון של 0:2, שוב חמודי חטיב שמשלים צמד. הפועל מרמורק מצליחה לחזור למשחק, בדקה ה-33 ניראל מחפוד כובש ומצמק ל-2:1. בדקה ה-45, חסן אבו זייד כובש מהנקודה הלבנה וסוגר את המחצית הראשונה ב-1:3. בדקה ה-58, שוב חמודי חאטיב שמשלים שלושער וחותם ניצחון 1:4 לזכות מכבי אחי נצרת.

עירוני נשר – הפועל כפר סבא 3:1

בדקה השמינית הפועל כפר סבא עולה ליתרון 1:0 משער של פיטר נוורה. בדקה ה-24, רועי זיקרי מעלה את כפר סבא ל-2:0 וכובש את שערו העשירי העונה. חמש דקות בלבד עברו ועירוני נשר מצמקת ל 2:1, עלי כנאנה כובש בדקה ה-29. בדקה ה-43, עירוני נשר נשארת בעשרה שחקנים לאחר שיהב אפריאט רואה את הכרטיס האדום. בדקה ה-68, פיטר נוורה משלים צמד ומעלה את מוליכת הטבלה ל-3:1 ולניצחון בסוף המשחק. הפועל כפר סבא עדיין ללא הפסד העונה.

הפועל ת"א – הפועל קטמון ירושלים 1:1

הלם בהפועל ת"א, כבר בדקה העשירית, טיל של ברוכיאן בבעיטה חופשית מעלה על קטמון ליתרון 1:0. בדקה ה-39, שחר הירש מרגיע ומחזיר את הפועל ת"א למשחק, שיויון 1:1 במחצית הראשונה. המחצית השניה הסתיימה ללא שערים נוספים והפועל ת"א בעוד משחק ללא ניצחון, הפער מהמקום הראשון גודל לשמונה נקודות.

 

הוסיפו תגובה