כפ"ס רוצה לפתוח פער בפסגה, הפועל ת"א תנסה להתאושש

כל הפרטים לקראת המחזור התשיעי בליגה הלאומית

ביום שישי, בשעה 15:00, ייפתח המחזור התשיעי בליגה הלאומית עם חמישה משחקים. שלושה משחקים נוספים ישוחקו ביום שני, בשעה 19:00.

הפועל ראשון לציון תארח את הפועל חדרה. ראשון לציון, שלא הפסידה מאז המחזור השני, נמצאת בתקופה נהדרת ותחפש את הניצחון השישי ברציפות. הפועל חדרה, כרגע במקום התשיעי, תקווה להשיג ניצחון לאחר שני משחקים רצופים בהם סיימה בתיקו.

מכבי הרצליה תארח את הפועל נצרת עילית. מכבי הרצליה, שבמחזור האחרון ניצחה את משחקה הראשון העונה, תקווה להמשיך ולהשיג נקודות על מנת לא להסתבך בתחתית. הפועל נצרת עילית נמצאת במקום העשירי בטבלה, ותרצה להשיג בשבת את שלוש הנקודות לאחר שני הפסדים רצופים.

מכבי אחי נצרת תארח את הפועל מרמורק ותנסה להתאושש מההפסד במחזור האחרון, 4:0 להפועל כפר סבא. אחי נצרת נמצאת במקום השני בטבלה עם 18 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהמקום הראשון. הפועל מרמורק, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, תנסה לחמוק מהתחתית כשהיא במרחק נקודה אחת מהקו האדום ועם שבע נקודות בלבד.

עירוני נשר תארח את מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא. נשר עם חמש נקודות בלבד והיא נמצאת מתחת לקו האדום. ניצחונה היחיד בליגה עד כה היה 1:2 על הפועל ת"א. כפר סבא תרצה להמשיך במומנטום החיובי שלה ולהשיג ניצחון שמיני העונה ושישי ברציפות.

הפועל תל אביב תארח באצטדיון המושבה את הפועל קטמון ירושלים. הפועל ת"א לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, ובנוסף, הודחה מגביע הטוטו ביום שלישי. הפועל תל אביב פיטרה את מאמנה, מוטי איווניר, ותקווה לצאת לדרך חדשה שתחזיר אותה למסלול הניצחונות. הפועל קטמון תחפש ניצחון שני ברציפות לאחר שגברה על עירוני נשר במחזור האחרון.

בהמשך משחקי ההשלמה ביום שני, תארח הפועל בני לוד את הפועל פתח תקווה. בני לוד לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה והיא נמצאת מתחת לקו האדום. פתח תקווה, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים, נמצאת במקום השביעי עם 12 נקודות.

במקביל, תארח בית"ר תל אביב רמלה את הפועל רמת גן. בית"ר ת"א עם שלושה ניצחונות רצופים תקווה להמשיך במומנטום ולהיצמד לצמרת. הפועל רמת גן, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים, נמצאת במקום ה-13 ותנסה לברוח מהתחתית.

הפועל עפולה תארח את הפועל ניר רמת השרון. עפולה, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים, תקווה להשיג ניצחון ולברוח מהתחתית, כששתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין הקו האדום. רמת השרון, עם שני הפסדים רצופים, נמצאת במקום השמיני ותחפש את ניצחונה הרביעי העונה.

 

הוסיפו תגובה