האלופה פוגשת את סגניתה, הפועל חיפה רוצה להישאר לבד בפסגה

לקראת המחזור השמיני בליגת העל – מי תנצח במשחק המרכזי ומי תסתבך בתחתית?

ביום שבת ייצא המחזור השמיני לדרך עם ארבעה משחקים, ימשיך עם שניים ביום ראשון ובמוקד: המשחק המרכזי בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב ביום שני ב-21:00.

בני יהודה תל אביב תפתח את המחזור בשעה 16:00 כשתארח את מ.ס.ע אשדוד באצטדיון המושבה. אשדוד נמצאת כרגע מתחת לקו האדום ותנסה להשיג ניצחון ראשון העונה. בני יהודה, עם שני ניצחונות ליגה בלבד עד כה, תרצה להשיג את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי.

בהמשך השבת, בשעה 18:00, תארח הפועל עכו את הפועל רעננה למשחק תחתית. רעננה, ללא ניצחון העונה ועם נקודה אחת בלבד, תהיה חייבת לקטוף נקודות על מנת לא להסתבך עמוק יותר בתחתית. מנגד, עכו תנסה להתאושש מהתבוסה שספגה מהפועל חיפה ולהתרחק מהקו האדום, כאשר הפער עומד על נקודה (לשחקניו של דורה נותר משחק חסר נגד הפועל באר שבע, שיושלם ב-18 בנובמבר).

בשעה 18:15 תארח מכבי נתניה את הפועל קרית שמונה שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים.  נתניה תנסה להתאושש מההפסד המאכזב, 1:4 נגד בית"ר י-ם במחזור האחרון, ולהתברג חזרה בצמרת הטבלה.

את יום המשחקים הראשון יינעלו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. הירוקים אמנם הצליחו לחזור מפיגור במחזור האחרון וכפו חלוקת נקודות עם מכבי פ"ת, אך יהיו חייבים ניצחון כדי לא לפתוח פער מהצמרת. הירושלמים מגיעים במצב רוח טוב אחרי הניצחון המרשים על נתניה, כאשר שלוש נקודות נוספות עשויות להקפיץ אותם לראשות הטבלה.

שני משחקים נוספים יערכו ביום ראשון: בשעה 19:00 תארח הפועל אשקלון את מכבי פתח תקווה. אשקלון לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים אך תרצה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. פתח תקווה, במקום ה-11 בליגה, תנסה להתרחק מהתחתית כשהיא במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

בשעה 20:15 תארח בני סכנין את מוליכת הטבלה, הפועל חיפה. סכנין תנסה להיות הראשונה שעוצרת את הפועל חיפה, שעדיין לא הפסידה בליגה. הקבוצה של ניר קלינגר בכושר מצוין ותקווה לשמור על המקום הראשון.

המשחק המרכזי שינעל את המחזור השמיני ייערך ביום שני ויפגיש את האלופה, הפועל באר שבע, נגד סגניתה, מכבי תל אביב. שחקניו של ברק בכר עדיין לא מצליחים לשחזר את היכולת מהעונה שעברה, אך מקווים לעשות זאת דווקא עכשיו. הצהובים, שנמצאים במקום השלישי עם 14 נקודות, ינסו להנחיל לאדומים הפסד בכורה בטוטו טרנר במסגרת ליגת העל.

הוסיפו תגובה