רביעייה למכבי חיפה נגד סכנין, 0:3 לב"ש נגד אשקלון

מחזור ראשון בגביע הטוטו: הירוקים הרשימו בעכו, גם מחזיקת הגביע פתחה ברגל ימין

הכדורגל הישראלי חזר: עונת 2017/18 נפתחה עם המחזור הראשון במסגרת גביע הטוטו. שלושה משחקים נערכו הערב, כאשר השלושה הנוספים במסגרת המפעל יערכו מחר. לחצו כאן ללוח המשחקים המלא.

המשחק שהוציא לדרך את העונה נערך באצטדיון טוטו עכו, שם אירחה בני סכנין את מכבי חיפה. הירוקים שלטו ובסיום המחצית הראשונה הובילו 0:2 משערים של דקל קינן ואלירן עטר (בפנדל). סכנין פתחה את המחצית השנייה עם שער מצמק של מוחמד בדארנה (49'), אבל בדקה ה-72 נותרה בעשרה שחקנים לאחר שעלי עותמאן הורחק בכרטיס אדום. שלוש דקות לאחר מכן אלירן עטר השלים צמד בדרך ל-1:3, ובדקה ה-83 גילי ורמוט עם פנדל מדוייק משלו חתם את תוצאת המשחק – 1:4 לחיפה.

במשחק שנערך במקביל ניצחה מכבי פתח תקווה 0:1 את הפועל רעננה, במסגרת בית א'. רישאר סומא כבש בדקה ה-74 את שער הניצחון לזכות האורחים.

המשחק שנעל את סבב המשחקים להערב נערך בטוטו טרנר, בין מחזיקת גביע הטוטו, הפועל באר שבע, להפועל אשקלון. האורחת החזיקה מעמד עד לדקה ה-68, אז אמיר חלאילה העלה את האדומים ליתרון. בדקה ה-82 מוחמד גדיר הכפיל ושתי דקות בלבד לאחר מכן השלים צמד בדרך ל-0:3 בסיום.

המחזור הראשון יושלם כאמור מחר, כאשר מ.ס.ע אשדוד תארח את בית"ר ירושלים (באצטדיון הברפלד), הפועל עכו את הפועל ק"ש ומכבי ת"א את בני יהודה ת"א. 

תוצאות היום. בתמונה הראשית: אוהדי מכבי חיפה, הערב בעכו (צילום: רמי כהן שמאלי, אתר "ישראל ספורט")

הוסיפו תגובה