גם בעונה הקרובה: מנהלת הליגות למען הקהילה

לקראת עונת 2017/18 אנו מזמינים את העמותות השונות לקחת חלק בפרוייקט הייחודי - ההרשמה בכתבה שלפניכם

לקראת עונת המשחקים 2017/18 אשר עומדת בפתח, וכמיטב המסורת, פותחת מנהלת הליגות לכדורגל את שעריה לפעילות "יחד, ליגת העל למען הקהילה". אנו מזמינים את העמותות השונות לקחת חלק בפרויקט הייחודי ולהביא לתודעה של כולנו את צרכיהן השונים.

במסגרת הקמפיין תחשוף המנהלת, מדי מספר שבועות, עמותה הפועלת למען הקהילה ותסיע לקדם את מטרותיה וערכיה של העמותה. המנהלת וקבוצות הליגה יפעלו על מנת למנף ולקדם רעיון/מודעות של העמותות שייבחרו תוך חשיפתן במשחקי הקבוצות.

הערכים אותם יקדמו העמותות חייבים להיות קשורים בנושאים הבאים:

  • טיפול, טיפוח וקידום ילדים, נערים ונוער
  • חקר ומודעות למחלות
  • מניעת אלימות וגזענות

המנהלת, כמי שכפופה לחוקי ונהלי התאחדות לכדורגל, אופ"א ופיפ"א, לא תאשר בשום תנאי פעילויות הקשורות בנושאים פוליטיים, דתיים או נושאים שנויים במחלוקת. האפשרות לקידום העמותות ניתנת כתרומת המנהלת וקבוצות ליגת העל למען הקהילה וללא תשלום.

הפעילויות במסגרתן יחשפו העמותות במהלך משחקי הליגה יהיו לדוגמא:

עליית שחקני הקבוצות ושופטי המשחק עם חולצות של העמותה, עליית ילדים מטעם העמותה המלווים את הקפטנים, הקראת טקסט ייחודי על ידי כרוז המשחק, שילוב סרטון של העמותה בשילוט האלקטרוני הנמצא במגרש (ככל וקיים), הקרנת סרטון של העמותה על גבי המסך באצטדיון, אפשרות לשת"פ עם זכיין השידור וחשיפת המיזם בשידור המשחק ועוד. דוגמאות אלו אינן מחייבות. ככל שתאושר פעילות, תתואם תוכנית המותאמת  לכל עמותה בנפרד.

הרשמה לפרוייקט תתבצע באמצעות הטופס הבא:

לפניכם מספר דוגמאות של סיכום הפעילויות שנעשו בעונה החולפת:

הוסיפו תגובה